Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Ποίημα για κάθε Άνθρωπο

Θα σας παρουσιάσω
αργά-αργά
πτυχές
του
εαυτού μου,
αν έχετε υπομονή και είστε τρυφεροί.
Θα ανοίξω συρτάρια
που συνήθως μένους κλειστά
και θα βγάλω από εκεί τόπους και ανθρώπους και πράγματα
ήχους και οσμές, έρωτες και απογοητεύσεις, ελπίδες και λύπες,
κομάτια εδώ και εκεί μιας ζωής τριάντα χρόνων
που αιχμαλώτισα στις χούφτες μου
και αφού βρέθηκαν στα χέρια μου
εξόρυξαν το δρόμο προς τη μνήμη μου,
εισέβαλαν στην καρδιά μου
– εσείς κι εγώ δεν θα τα δούμε ποτέ –
είναι ο εαυτός μου.
Αν δεν τα πάρετε στα σοβαρά,
αρνηθείτε τη σημασία τους
ή αν, χειρότερα, τα κρίνετε,
θα αρχίσω ήσυχα, αργά-αργά
να τα τυλίγω
σε μικρά βελούδιανα πανάκια,
όπως τα παλιά ασημένια και χρυσά κοσμήματα,
θα τα τοποθετήσω
σε μια μικρή ξύλινη μπιζουτιέρα και θα την κλειδώσω.­

John Wood 1974

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου