Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να παρακολουθούν μέσω Διαδικτύου eldgos.mila.is την έκρηξη του ηφαιστείου Αγιαφιγιαπλαγιουρκούλ στην Ισλανδία -ειδικά τα βράδια που το βόρειο σέλας κάνει το τοπίο ακόμα πιο εξωπραγματικό.
Στο μεταξύ, οι κλιματολόγοι εξετάζουν αν η καθήλωση των αεροσκαφών είχε επίδραση στο κλίμα, όπως είχε παρατηρηθεί να συμβαίνει μετά το κλείσιμο του αμερικανικού εναέριου χώρου λόγω των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001.
Οι επιδράσεις της καύσης κηροζίνης ψηλά στην ατμόσφαιρα δεν είναι καλά γνωστές, δεδομένου ότι ο ουρανός είναι πάντα γεμάτος καυσαέρια και υδρατμούς αεροπλάνων και δεν μπορεί να συγκριθεί εύκολα με τον ουρανό όπως ήταν πριν από την εμφάνιση των αερομεταφορών.
Η μόνη ανάλογη εμπειρία στο παρελθόν ήταν το κλείσιμο του αμερικανικού εναέριου χώρου για τρεις ημέρες μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου. Όπως αναφέρει το Reuters, ο Δρ Ντέιβις Τράβις του Πανεπιστημίου του Ουισκόνσιν είχε διαπιστώσει τότε ότι η καθήλωση των αεροπλάνων συνοδεύτηκε από μεγαλύτερες θερμοκρασιακές διακυμάνσεις στη διάρκεια του 24ωρου.
Η μελέτη κατέληγε στο συμπέρασμα ότι οι αερομεταφορές επηρεάζουν τις θερμοκρασίες, χωρίς όμως να μπορεί να διαπιστώσει αν οι υδρατμοί που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα επιτείνουν ή επιβραδύνουν την κλιματική αλλαγή.
Σήμερα, οι διεθνείς αεροπορικές πτήσεις εξαιρούνται από το Πρωτόκολλο του Κιότο για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
πλήρες άρθρο : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1129674&lngDtrID=252
Στο μεταξύ, οι κλιματολόγοι εξετάζουν αν η καθήλωση των αεροσκαφών είχε επίδραση στο κλίμα, όπως είχε παρατηρηθεί να συμβαίνει μετά το κλείσιμο του αμερικανικού εναέριου χώρου λόγω των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001.
Οι επιδράσεις της καύσης κηροζίνης ψηλά στην ατμόσφαιρα δεν είναι καλά γνωστές, δεδομένου ότι ο ουρανός είναι πάντα γεμάτος καυσαέρια και υδρατμούς αεροπλάνων και δεν μπορεί να συγκριθεί εύκολα με τον ουρανό όπως ήταν πριν από την εμφάνιση των αερομεταφορών.
Η μόνη ανάλογη εμπειρία στο παρελθόν ήταν το κλείσιμο του αμερικανικού εναέριου χώρου για τρεις ημέρες μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου. Όπως αναφέρει το Reuters, ο Δρ Ντέιβις Τράβις του Πανεπιστημίου του Ουισκόνσιν είχε διαπιστώσει τότε ότι η καθήλωση των αεροπλάνων συνοδεύτηκε από μεγαλύτερες θερμοκρασιακές διακυμάνσεις στη διάρκεια του 24ωρου.
Η μελέτη κατέληγε στο συμπέρασμα ότι οι αερομεταφορές επηρεάζουν τις θερμοκρασίες, χωρίς όμως να μπορεί να διαπιστώσει αν οι υδρατμοί που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα επιτείνουν ή επιβραδύνουν την κλιματική αλλαγή.
Σήμερα, οι διεθνείς αεροπορικές πτήσεις εξαιρούνται από το Πρωτόκολλο του Κιότο για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
πλήρες άρθρο : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1129674&lngDtrID=252
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου